2006-01-12

Kuznetsky Most

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Här ligger det ju en bra bokhandel, om jag inte minns alldeles galet! Kul o se färska bilder från Moskva, det är över tio år sen jag var där...blir det fler månne? :o)

6:26 em  
Blogger Erik Petersson said...

De säljer utländska böcker här, Dom innostrannoi Knigi, eller någonting i den stilen.

Jag kommer att lägga ut foton så snart jag är i Moskva. Nu har jag något dussin bilder kvar från nyår.

Erik

12:20 em  
Anonymous Anonym said...

Ja just ja, det stämmer. Ser fram mot mer bilder! :o) Finns ZUM kvar, förresten?

2:05 em  
Blogger Erik Petersson said...

Ja, Zum (eller Tsum) finns kvar. Där kan man köpa de dyraste skor man kan tänka sig. Och en massa annat.

2:57 em  
Anonymous Anonym said...

hm..ja, tiderna förändras. När jag var där var utbudet forfarande "sovjetiskt", och man kunde köpa de billigaste skor man kan tänka sig. Och förmodligen också de sämsta... :o)

11:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Photo Weblogs Webring

Next

Random

List